0 produkty
0.00 Eur
košík
 
 
Dodacie podmienky
Dodacie podmienky

Chceli by sme Vás informovať, že všetky objednávky zrealizované do 13.00 hod. sú v nasledujúci pracovný deň vyvážané kuriérskou službou. Ďalej Vás prosíme, aby ste nám poskytli Vaše telefónne číslo počas registrácie a taktiež aby ste počas procesu objednávania uviedli telefónne číslo na osobu, ktorá preberie objednávku! Žiadame Vás, aby ste pri procese objednávania uviedli takú adresu, na ktorej sa budete v ďalší pracovný deň zdržovať a budete vedieť prebrať objednávku. Pri poskytnutí zlej adresy zaberie presmerovanie objednávky na inú adresu + 1 pracovný deň!

Žiadame našich zákazníkov, aby v prípade, že iná osoba preberie tovar, uviedli meno tejto osoby pri procese objednávania, pretože kuriérska služba nie je povinná vydať balík osobe, ktorej meno sa nenachádza v liste objednávky.

Kuriérska služba GLS rozváža objednávky v rámci celého Slovenska za jednotnú cenu 3,50 Eur (v prípade balíkov do 40kg). Cenu objednávky a poplatok za dopravu sa platí vždy kuriérovi pri prebratí objednávky. Cena objednávky a poplatok za dopravu je vždy uvedený na vrchu balenia objednávky. Doručenie tovaru si môžete žiadať aj na balíkové body GLS, ktorých zoznam nájdete tu.

Po odoslaní objednávky sa o jej stave môžete informovať prostredníctvom GLS zákazníckej služby:
Centrálna zákaznícka služba GLS je k dispozícii v pracovných dňoch od 7.00 - 18.00
Telefónne číslo: +421 45 52 42 500
alebo sa môžete informovať o stave Vašej objednávky cez online sledovanie zásielky na webstránke www.gls-group.eu/sk

Pokiaľ pri preberaní Vašej objednávky vidíte, že je otvorená alebo poškodená, odmietnite jej prebratie a urýchlene kontaktujte našu zákaznícku linku!
Pri nákupe v hodnote do 40 Eur je cena poplatku za dopravu 3,50 Eur.
Pri nákupe v hodnote nad 40 Eur  je doprava zadarmo!
Cena dobierky je 1,20 Euro.

Objednávky odovzdávame kuriérskej službe od pondelka do štvrtku, v týchto dňoch uzatvárame objednávky o 13-tej hodine a kontrolujeme zrealizované bankové prevody. Na základe tohto sú dni doručenia od utorka do piatku, okrem sviatkov.

V prípade, že si objednáte tovar z našej stránky v piatok, ten sa odovzdá kuriérskej službe až v pondelok, následne Vám bude doručený tovar v utorok. V tom prípade, ak by Vám nevyhovoval určitý deň alebo určitý čas doručenia objednávky, žiadame Vás aby ste to uviedli do poznámok pri procese objednávania. Akékoľvek iné informácie, ktoré môžu uľahčiť doručenie Vašej objednávky takisto uveďte do poznámok pri procese objednávania. Ako miesto doručenia slúži Vaša domáca adresa, alebo adresa Vašej práce. Žiadame Vás aby ste uviedli tú adresu, na ktorej Vás kuriérska služba zastihne čo najpravdepodobnejšie. V prípade doručenia objednávky do Vašej práce prosím uveďte aj meno firmy.

Žiadame Vás, aby ste uviedli takú adresu, kde viete prebrať objednávku počas dňa, aby ste vedeli čím skôr zabezpečiť vhodné podmienky na skladovanie produktu.

Doručenie objednávok prebieha počas pracovných dní medzi 8.00 - 17.00 hod.

Flexibilné doručenie

Tri pokusy na doručenie! Už aj pri prvom pokuse doručenia sa dá v určitých mestách (informujte sa na zákazníckej linke) žiadať aj o doručenie objednávky po pracovnej dobe, teda v čase od 17.00 do 20.00. Pri prebratí vašej objednávky kuriérskou službou Vás informujeme prostredníctvom e-mailu, že na ďalší pracovný deň bude Vaša objednávka vyexpedovaná kuriérskou službou. Takýto e-mail Vás informuje aj o čísle objednávky a o celkovej sume k zaplateniu. V deň doručenia (medzi 8.00 - 9.00) Vašej objednávky Vám pošleme sms správu, ktorá bude obsahovať telefónne číslo kuriéra, ktorý Vám doručí v ten deň objednávku, telefónne číslo zákazníckej linky GLS a tiež Vás v nej informujeme o približnom čase doručenia Vašej objednávky. V tom prípade, že Vás kuriér nezastihne v daný čas na Vami uvedenej adrese Vám pošleme e-mail, ktorý bude obsahovať link, cez ktorý si viete dohodnúť s kuriérskou službou nový dátum, čas, prípadne miesto doručenia a takisto sa dohodnúť na osobnom odbere na najbližšej GLS centrále.

V prípade ak nepreberiete Vašu objednávku ani na tretí pokus doručenia, stratíte nárok na prebratie objednávky. V takomto prípade sa objednávka okamžite vracia ku nám a to z toho dôvodu, aby sa ochránil obsah objednávky.

Naša firma má právo nezaslať žiadnu inú objednávku po tom, čo zákazník nepreberie svoju objednávku! Ďalej máme právo vyúčtovať zákazníkovi cenu dopravy!

Chladené balenie

Chladené balenie získajú bezplatne tí zákazníci, ktorí si objednajú minimálne 4 kusy produktov z včelej materskej kašičky. Vaša objednávka je v takomto prípade zabalená do tepelne izolovaného balenia (4-5cm hrubá izolačná vrstva v prepravnom balíku + 500g chladiaceho materiálu) a je doručená v rámci celého Slovenska. V takomto prípade je objednávka doručená bez poplatku za chladené balenie!

Možnosť doručenia objednávky v chladenom balení je spoplatnená, jej cena je 3,00 Eur. Ak máte záujem o doručenie Vašej objednávky v chladenom balení, musíte si počas procesu objednávania aktivovať možnosť "žiadam o chladené balenie", v opačnom prípade Vám objednané produkty zabalíme klasickým spôsobom. No v prípade, ak si objednáte menej než 4 kusy takých produktov, ktoré si vyžadujú chladené balenie pri preprave, ich týmto spôsobom zabalíme automaticky.

Doba doručenia

Vašu objednávku Vám odošleme v priebehu 24 hodín od objednania (v prípade bankového prevodu odosielame zásielku jedine po prijatí platby za danú objednávku) a po prevzatí objednávky kuriérskou službou Vám bude doručená garantovane do 24 hodín v ktoromkoľvek meste na Slovensku. Takže ak podáte svoju objednávku počas pracovných dní PONDELOK - UTOROK - STREDA - ŠTVRTOK do 13-tej hodiny, bude Vám doručená v nasledujúci pracovný deň. V prípade ak podáte svoju objednávku v piatok alebo cez víkend, tá bude spracovaná až v pondelok a doručená v utorok. V prípade ak si viete vyzdvihnúť Vašu objednávku v iný deň alebo čas ako je hore uvedené, prosíme Vás aby ste to uviedli do poznámok pri procese objednávania.
O doručení Vašej objednávky budete v každom prípade informovaný prostredníctvom sms správy. Pri prevzatí Vašej objednávky kuriérskou službou Vám pošleme e-mail, prostredníctvom ktorého viete sledovať stav Vašej objednávky.

Žiadame Vás, aby ste pri procese objednávania vyplnili všetky Vaše kontaktné údaje presne (telefónne číslo, e-mail, adresu), nakoľko bez nich nevieme Vašu objednávku potvrdiť a odoslať. Reklamácie ohľadom čerstvosti produktu neprijímame ak v prípade chladeného balenia zákazník neotvorí balenie do 48 hodín od jeho odoslania!

Informácie potrebné k bankovému prevodu


Žiadame našich zákazníkov aby cenu kúpených produktov previedli na nižšie uvedené číslo účtu a do poznámky uviedli meno použité pri objednávaní alebo identifikačné číslo zákazníka.

Firemné údaje:

Tessa Live s.r.o.
Orechový rad 7
945 01 Komárno
Číslo účtu: 2947018122/1100
Vedený v: Tatra Banke a.s.
SWIFT: TATRSKBX
IBAN: SK9211000000002947018122


 
Frissítse böngészőjét! Download